Den Bästa Skitungen

Imorse när larmet på mobilen började ville jag inte vakna, så jag kisade med ögonen och sov en halvtimme extra, och det behövde jag verkligen! Det var så gott att få somna om igen och att kunna somna om, brukar inte vara så bra på att göra det när man väl har vaknat första gången men är man tillräckligt trött så går det Alltid... ;)
Jag har vart med på lektionen "Barn-kultur och fritidsverksamhet" inte så jättekul men man får försöka hålla humöret uppe ändå vilket jag klarade av med att göra!
Sedan gick jag hem och gjorde mig en riktigt mumsig sak, som var Glass, grädde, maräng och strössel över det hela, hur tycker ni det låter?! ;) Titta bilden så förstår ni vad jag menar när jag säger "MUMS!"

Ser det inte gott ut?! (Ja, jag vet, onyttigt men jag var bara tvungen att unna mig nåt gott!) ^^

Jaja, nyss satt jag och kollade på gamla mejl som jag har fått av olika kändisar, bland annat av killen i Jönköping, ja ni förstår vem jag menar va? ;) Just det, Jonathan Fagerlund första dagen vi tog kontakt var på myspace den 16.e Januari 2008, vilket stämmer att vi känt varann i 3 år då det datumet var detta året, och det känns helt underbart men dock går tiden så himla fort så man hinner ju glömma det mesta, men trots det har jag ju minnen kvar, och jag blev lika rörd nu som då när jag läste alla mejl han har skrivit till mig, fick nästan små tårar.. :')
Brukar Alltid fixa mina små överraskningar till honom och det gillade han verkligen och då gjorde jag ju honom glad, så tror nog fan att jag ska börja med dom igen! ;) hihi
Tack För Att Du Finns Jonathan! <3

Detta är en affisch som jag fick av honom när han var hemma hos mig! ^^

Japp, självklart hänger den på väggen, det Bästa man har MÅSTE ju bara synas helt klart! ;D

Men nu ska jag snart äta och börja med första överraskningen till honom vilket ni KANSKE får veta vad det är, men jag lovar inget! ;) (Perhaps the secret)

Ha det bra!
Hörs av
Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Jonie

Aw :) Va fint!!

2011-02-06 @ 15:26:58
URL: http://finest.se/jonathan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0