Hoppsan sa...

Ja, nu är det väl äntligen på tiden att jag skriver i bloggen eller va tycker ni underbara läsare?! :)

Jag får berätta om helgen, i fredags var jag och piercade läppen och jag var så nervös men det gjorde inte ett dugg ont, jag hann knappt känna efter eller något, försökte tänka på något annat men då helt plötsligt var det klart och min reaktion blev: Va?! redan?... ;) Men snyggt blev det tycker jag och några till av mina vänner som sett det, då är det på tiden att jag visar er mina läsare hur snyggt det blev! Kolla bara bilden nedanför här..


Ja, ni får en puss från mig såklart! hehe :)

i Lördags åkte jag till min pappa och hälsade på honom, hans fru och deras fyra katter men det är bara två som är favoriter som jag kelade lite extra med ^^ vilka nu var Thompsson och Oliver, och därför ska ni få bild på den allra sötaste favoriten Thompsson precis här nedanför..

Visst är han söt och har en charmig stil?! ^^ Eller är jag ensam om att tycka det!

Tiden gick ganska snabbt när jag var där så jag kollade på melodifestivalen och ja, det var inte något så himla bra just då, men jag tyckte ändå att Danny förtjänade Globen-platsen, låten var bra men alldeles för mycket effekter så man nästan inte hörde hans röst alls men men helt ok... :)
Jag sov över där då och på söndagsmorgonen var det en katt som väckte mig vid namnet Oliver, ja man fick då gå upp och äta frukost och klä på sig och skölja rent vid piercingen, så var det dags att åka hem och självklart gick mina favorit-strumpbyxor sönder och då blev jag arg när man fick ett stort hål på benet och alla stirrade såklart då på en.. :@

Söndag är alltid en slö dag för mig, jag duschade och ja, gjorde inget speciellt kollade på film och tv typ hela dagen och igår Måndag var jag och jobbade och det gick som vanligt bra men det är inte så jättekul att städa men men varför klaga? Ett jobb är ett jobb liksom! ^^

Idag Tisdag då har jag bara tagit lungt, lärt känna en ny helt underbar person som jag ska träffa på fredag och jippie va kul det kommer bli verkligen, längtar redan! ^^ <3

Men jag ska snart sova, plugget imorgon ju! -.- *suck*

Ha det underbart sålänge!
Kram kram *Natti*

Kommentarer
Postat av: Emma

det var på tiden att du bloggade ja!:D



och det är verkligen på tiden att vi ska ses snart;). för jag saknar dig & älskar dig sjukt mycket quinna! <3

2011-02-09 @ 13:08:31
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0