Trevligt

Ja, jag har haft en trevlig helg. Har ni det? :) Vill ni vet vad jag har gjort, okej ska väl berätta det...

I Fredags åkte jag till Trollhättan för att träffa en kille, Emil som han heter och jag blev väldigt glad av att bara se honom stå där på drottningtorget och vänta på att jag skulle komma fram till honom, fick en go kram och ja vi åkte hem till honom och jag stannade till idag och som sagt massa mys var det där.. :)

Idag när jag kom hem var jag rätt trött men ändå gick jag ner till affären för att handla en coca cola och glass, mums säger jag bara! ^^

Hur som helst, sitter just nu här och slötittar på tv, är väldigt trött om jag ska vara ärlig fast det allra bästa är ju att man har LOV imorgon! JIPPIE! :D

Därför skriver jag inte så mycket idag, men ja Trollhättan var det i helgen! :)

Ha de bra sålänge!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0