Älskade Syster!

Hallå där!

Idag vaknade jag såklart med ångest för skolan skulle självklart börja idag och jag som har missat så fruktansvärt mycket, det är inte alls bra, så jag var i skolan fram till lunch i allafall och hängde med fyra stycken i klassen till ica kvantum och jag fick en Coca Cola Zero, så äckligt men jag måste trappa ner lite coca cola (orginalet) för det dricker jag annars alldeles för mycket kan jag tycka. Så försöka kan man ju alltid göra! :)
Sedan gick jag hemmåt och startade min dator och min syster ringde upp mig från skype, så vi pratade en liten stund med varandra, gu va jag saknar henne, hon är så underbar och jag är glad över att jag har en syster som henne. Jag vill också vara Thailand där hon är och jobbar, vill ligga i solen och inte behöva sitta med både kläder och täcke på sig inomhus här i sverige, och om man går utanför dörren håller man på att halka omkull flera gånger och man måste gå som en pingvin som har fel på sina fötter typ eller något. xD
Men hur som helst så älskar jag min syster, men hon kommer hem i April och då ska vi allt röja ordentligt och då är lillsyrran 20 år ;) vilket är väldigt nice!

Jag tror jag ska skriva en dikt till henne som ni kan få läsa här och nu faktiskt..

Min Syster Josefin

"Jag sitter här på mitt rum med mina tankar,
tankar om dig som gör att mitt hjärta bankar.
Utan dig finns inte så mycket skratt,
för du är och kommer alltid vara min fina skatt.
Jag Älskar Dig mer än du förstår,
och när jag ser dig känner jag hur hjärtat slår.
Systrar vi är,
och dig kommer jag Alltid finnas för vad det än är.
Nu när du inte hemma är,
finns du i mina drömmar där du håller mig kär.
Där kramar du om mig,
och jag säger att jag alltid kommer älska dig.
Josefin, jag saknar dig så,
du är fin som få.
Du min syster är,
Tack för att du för mig alltid finns där..."

Hoppas ni tyckte om den! ^^

Skriver kanske mer senare!
Kram

En bild på min UNDERBARA, ÄLSKADE Syster!
Min älskade syster <3
ÄLSKAR DIG SOM DU ÄR! <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Älskade syster! Tack så hemskt mycket! Blir helt tårögd när jag läser det du skriver... Jag saknar och älskar dig hur mycket som helst ska du veta, och självklart kommer vi att röja när jag kommer hem.. E hemma hos dig snart... Älskar dig över allt annat lilla syster <3... Puss och kram

2011-01-11 @ 17:21:18
Postat av: Mia

Gud vilken fin dikt :) du är inte ensam om att sakna henne, det är så tomt utan henne <3

2011-01-11 @ 18:29:32
URL: http://miafiaa.blogg.se/
Postat av: jessie

grattis till henne. hon är verkligen lik dig! eller du henne ^^ hur det nu ligger till ^^

2011-01-11 @ 19:28:02
URL: http://jessie-jeys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0