Äntligen Helg!

Idag har jag varit hos min underbara, älskade vän Jennifer som jag Aldrig kan ha tråkigt med vad vi än gör, vi kollade på lite bilder, kollade tv och sedan åt vi varsinn toast med ost och god krydda på och gu va gott det, sedan åkte jag hem och nu sitter jag faktiskt inte i sängen utan i soffan ute i vardagsrummet och kollar på en film som heter "lemmy" och det verkar bara en rätt spännande film, men klockan 20.00 ska jag kolla på Let´s dance, för vem vill inte missa Anders Bagge på dansgolvet? ;) Måste man ju verkligen se, kan bli många skratt då ju!
Men imorgon Lördag är det ju ännu bättre då Fångarna på fortet kommer på tv4 20.00 och det bästa är att lagen som ska vara med kommer nog vara det mest spännande och roligaste att se eftersom det är Hammerfall som möter Larz Kristerz, Hårdrock mot Dansband! Riktigt härligt ju! Så missa inte det.. :)

Philip sa faktiskt att han skulle ringa mig idag för första gången, men när det blir eller OM det nu blir av lär vi ju märka! ^^

Jag ska nu kolla lite på filmen och sedan blir det dans för hela slanten typ.. hehe

Jag kanske skriver senare, inte helt säkert!  Men den som väntar får se! ;)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0