Då var det klart!

Jajamen, nu har jag anmält mig till UKM (UNG KULTUR MÖTS) och jag ska ställa ut några dikter som jag gjorde förra gången, men skillnaden från förra året är att jag kommer inte ha det Artistnamnet som jag hade då som var "Skitungen", detta år blir det det fina visningsnamnet "varg" och det är sedan jag besökte tinychat så kallar folk mig varg, och det gillar jag verkligen. Så därför blir det VARG! ;)  Låter det bra?!

Ska verkligen bli spännande att se om jag utvecklats lite mer men det tror jag, sen förra året, och se vad folk också tycker om mina verk, och det är bara ÄRLIG kritik som väger mest! ^^

Nog om det, idag var jag med på gymnastiken som jag oftast "missar" men när jag satt där på bänken och kollade när läraren skulle ta närvaron så tittade han på mig och sa: "Va bra Frida att du är med idag och vilken schysst gais-tröja du har på dig." Nej jag fjäskar inte för läraren bara för att han är gaisare, men jag brukar ha den på mig när det är just gymnastik, eller beror väl lite också på vad man gör på själva lektionen men när det är i hallen är det oftast den tröjan som gäller, eftersom det är det BÄSTA laget! ;)

Ja, jag vet att Alla som ser denna bild kanske inte gillar det men något får man ju heja på och alla är vi olika och tur är la det! :)  Men jag ÄLSKAR självklart bilden!! ^^

Men men, nu sitter jag och skriver lite på msn med folk men ska faktiskt sätta mig och plugga lite, på tal om att plugga så fick jag VG på en uppgift som jag hade gjort på lektionen Barn och fritid! hihi :)

Men ha det underbart tills vi hörs igen!

Bye bye

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0