Vänner! <3

Förlåt förlåt, nu har jag inte skrivit här på två dagar men i Måndags efter skolan åkte jag till jobbet men på vägen dit kände jag mig väldigt väldigt trött och tröttheten försvinner ju inte av att man åker buss så jag ville hellre gå hem och sova istället, jag var trött efter skolan men jag åkte till jobbet ändå, dock var det jättejobbigt men sköta sitt jobb är bra att göra, det är ju de man tjänar pengar på, och på kvällen när jag kom hem åt jag pannkakor som min älskade mor gjorde till mig och drack ett glas mjölk till det och sedan gick jag in på rummet, la mig i sängen och snark, jag somnade till kanske 20 minuter och sedan vaknade upp lika trött men jag skulle äta Marabou-tårta med min mamma och låtsaspappa för han fyllde år i Tisdags men jag var sugen på att smaka på tårtan redan på måndagen, så det gick ju som det gick men en bit räckte för herregud vad mättsam den var.. :O
Sedan igår Tisdag fyllde Peter 41 men han bryr sig inte om presenter och så direkt, men det var väl mer när han var i ungdomen då det var kul men nu är han ju lite äldre och då kan man förstå att det kanske inte är så kul att fylla år, men jag tycker fortfarande att det är skoj eftersom att jag detta år 2011 fyller 20 på en Lördag dessutom! ;) Men varför jag inte skrev något igår var det att tröttheten jag hade kom tillbaka lika fort igen, jag vet inte riktigt vad det kan bero på, men nu vet ni i allafall att jag inte glömt bort helt att skriva här för vad gör jag just nu?! Skriver ett inlägg, så hoppas ni som läser kan förlåta mig?! ^^
Idag vaknade jag av att jag var snurrig och jag visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen, och orken om att gå till skolan var inte med mig riktigt idag tyvärr, jag vet att det är dumt att göra sådär och bara skita i skolan men jag trivs helt ärligt inte i den klassen jag går i, eftersom jag oftast går ensam på rasterna och dom som jag kan vara med ibland förstår inte vad jag vill säga riktigt om jag vill ha någon av dom att prata med, men dom är ju yngre än mig och då kanske man förstår varför man inte hajar riktigt, men sedan så känns det som att alla i klassen stöttar ut mig på något sätt, och när jag känner så är det ju inte många som förstår mig, men det finns en person i denna värld som bor ganska nära mig dessutom som jag verkligen kan öppna mig för och tala om allt tungt jag går runt och bär på, hennes namn är Jennifer Schöneman och det är hon jag har på bilden här nedanför all text, men hon är som en gåva som sändes till mig den 25.e December 2008, det var den dagen då vår vänskap började, jag Älskar verkligen henne som vän och kommer Alltid att finnas där för henne i alla väder och vad det än är, Tack för att du finns gumman, du är en stor del i mitt liv, vill bara att du ska veta det min ängel! <3

Jennifer Schöneman, hon är så himla vacker min underbara vän! <3


Jag finns för dig!



Men nu har jag skalat potatis och då är jag ju liite duktig i allafall, eller va tycker ni? :)
Jag börjar bli lite smått hungrig, och på tal om något helt annat så fick jag äntligen ett mejl av Jonathan Fagerlund idag om att han ville att jag skulle skicka en länk till min blogg så skulle han kolla in den och ja det är denna ni läser i här och nu, så det ska bli kul och se va han tycker om allt det jag skrivit om hitills, och nu bara för att jag skriver om denna fantastiska person, får jag lägga upp en underbar minnesbild som är tagen den 20.e Augusti 2009, ett oförglömligt datum var det då, tänk att han var hemma hos mig, jag levde mig in i en dröm den dagen kändes det som men hur som helst så har ni bilden här under...<3

Två snygga personer på en bild! Inte illa det! ^^

Så! Vad tycks? ;) Jag och Jonathan på detta fotot, taget i mitt vardagsrum! (:

Men jag kanske skriver mer sedan när jag kommer hem från Mötesplats Ungdom så det inte blir en hel klunga med text (fast det är det väl redan?!) hihi
Men håll ögonen öppna så kanske ett nytt inlägg kommer upp så småningom igen! ^^


Ha det så bra sålänge!

P.S Ni som undrar vem Jonathan Fagerlund är så kan ni alltid klicka in på hans hemsida som är den här nedanför.. ;)

http://www.jonathanfagerlund.com  och ni som känner honom kan ju hålla er uppdaterade så blir Den pojken glad ska ni se! :)

Kram kram sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0