God Morgon!

Godmorgon på er alla som läser min blogg!

Snart blir det plugget för mig och jag ska jobba med landet "Thailand eftersom jag har min underbara, älskade syster där, så det kan bli spännande, hoppas bara att jag lyckas med arbetet.
Som ni ser har jag en bild på mig hur jag ser ut just nu på morgonen när jag är fixad, och det ser väl inte helt fel ut? ;)


Måste ju självklart bjuda er på mitt leende! ^^

Men hur som helst, så i helgen vad händer då? idag ikväll kanske jag ska ut på krogen och ta nån öl eller tre, sedan imorgon kanske en kompis kommer till mig men det är inte säkert annars kanske det blir bio om inte på söndag, vill gärna ha någon att gå med men alla verkar ju helt upptagna med andra saker.. Hoppas kan man ju Alltid!
Det var typ vad jag skulle göra i helgen, kanske slänger in ett till inlägg senare eller så innan det är dags för utgång! ;)

Men ni får ha en bra dag!

Kram


Just det, dagens låt blir nog denna, för såhär känner jag för en viss person, men om han känner detsamma för mig det återstår att se, men jag hoppas det. Vill verkligen ha honom, såhär känner jag så fort han dyker upp i mina tankar... <3

http://www.youtube.com/watch?v=NgZsOmyrbm4&feature=related


Kommentarer
Postat av: Jonie

Hallådu :)



Bio på söndag låter la awesome! Finns ju för en gångs skull massor av bra filmer som går :o



Ha en finfin helg,

J

2011-01-29 @ 07:43:50
URL: http://finest.se/jonathan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0