Hammerfall

Ja nu var det över, jag som har suttit och försökt fördriva tiden för att "Fångarna på fortet" skulle komma på tv eftersom det var spännande lag som då var "Larz Kristerz" som mötte "Hammerfall" och självklart besegrade hårdrocken dansbandet lätt som en plätt, och det visste jag sedan jag hörde förra lördagen att dom skulle vara med. jag tycker att killarna i Hammerfall gjorde allt så himla bra och dom gjorde verkligen allt för att vinna och det var kul att se.
Dom fick så svåra ledtrådar att det inte är sant, så jävla orättvist verkligen, men det var säkert för att det var ett så känt band och dom visste väl också dom skulle vinna över Dansbandet, men jaja, världen är allt orättvis lite för ofta ibland! Det är fortfarande ett utav mina Favoritband bara så ni vet! ;)



Hur som helst så har jag spelat på X-boxet idag för att fördriva tiden och satt och spelade max tre timmar :O men när man är inne i spelet är det svårt att hålla koll på tiden och bara sluta spela sådär eller håller ni inte med mig om det?
Sedan var jag en liten stund på Mötesplats Ungdom på min skola och satt där och pratade lite med folk, men sedan blev klockan 19.50 så jag gick hemmåt och tog två mackor och rostade dom och tog Nutella på (jag som skulle vara nyttigare) hehe ;) Men gott var det, och jag satt i allafall en kvart på träningscykeln som vi har här hemma..

Men men , hur som helst så ska jag kolla någon film nu eller något, och kanske ta en varm, härlig dusch innan man kryper ner under lakanen ^^
Ha det så bra, så skriver jag imorgon!

*Sov gott och dröm sött*
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0