Hej Hallå!

Idag börjar jag att blogga eftersom jag är ganska bra på att skriva av mig vissa saker som händer i mitt liv och ni kanske vill veta något så kan det ju stå här, bara man håller sina ögon öppna annars är det bara att fråga mig så ska jag försöka svara så gott jag kan..

Jag ska idag först hämta min systers lilla hund Leo och passa honom några timmar, sedan blir det att åka till jobbet dock med buss men bättre än att gå i allafall, men innan eller efter jobbet blir det lite träning här hemma med att cykla på träningscykel bland annat, lyfta hantlar, göra situps och armhävningar med mera, ja som sagt så ska jag börja träna idag, det var ett utav mina nyårslöften och det ska jag försöka hålla så gott det går faktiskt. Träning är ju bra för hälsan, och imorgon börjar plugget igen efter detta skön jullov jag har haft och ni som undrar vad jag har hittat på så i början av jullovet två dagar innan julafton kom min kompis Johanna från Stockholm och hälsade på mig, hon sov över här en natt och dagen efter åkte jag och hon till Trollhättan och skulle gå på Lipz och se ett riktigt bra band som kallar sig "Billy", det var väldigt rolig kväll. Sedan på Julafton fick jag några få men värdefulla julklappar och det blev pengar och presentkort, och det är ju inget att bli ledsen för, det kom ju till användning men dock var jag inte så pepp med julafton denna gången eftersom jag saknade min älskade syster Josefin som är i Thailand i värmen och gottar sig, men jag så stolt för hennes skull att hon äntligen har ett jobb som hon trivs med..
Dagen innan nyårsafton åkte jag, min halvbror Kent och en vän till familjen till kungälv på kvällen och gick på Krogen och visst det började roligt men slutade med att man inte mådde så jättebra, och dagen därpå vaknade jag med ångest efter allt drickande, så jag lovade mig själv att inte dricka på nyårsafton, och jag höll det! Jag var nykter vid tolvslaget och resten av kvällen så jag blev lite förvånad men väldigt glad över att jag kunde hålla det. ;)
Det var en bra början på detta nya året i allafall, min bästa, underbara vän Jennifer kom hem till mig och vi kollade på film och pratade bland annat om gamla minnen och massa annat, var så kul att träffa henne verkligen!
jaja, men nu ska jag inte sitta här och skriva mycket mer utan ska hämta hunden och sedan träna lite grann.. Kanske kommer ett inlägg senare ikväll hur allt gått idag annars hörs vi imorgon om jag är för trött efter jobbet, men hur som helst får ni ha det så bra!

Kram kram!
^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0