Hemma igen!

Okej, jag har väl vart hemma i allafall två timmar men i allafall så skriver jag ett litet inlägg nu, och ni bara jublar och älskar mina inlägg, eller hur? ;)
Jobbet gick rätt bra men när jag var klar sprang jag för att jag kanske skulle hinna med bussen men då åker den förbi mig så jag fick sitta ute i kylan och frysa i 29 minuter och vänta tills nästa buss skulle komma, och en bra sak var ju att den inte var försenad.
Sedan höll jag på att nästan somna på bussen när jag väl satt på den, var helt slut, kändes typ som att jag hade sprungit maraton eller något för jag såg helt slut ut säkert, haha undra vad dom på bussen tänkte?! haha xD

Nu sitter jag här som vanligt när jag inte har något annat för mig och tänker på en viss "person" som jag inte kan glömma, det går bara inte, han är så underbar, visst han är inloggad på msn och jag har skrivit till honom och nu väntar jag förväntansfullt på svar av honom, som jag skrev igår att han är värd att vänta på, det stämmer för efter ett tag så svarar han i allafall och inte är som vissa andra som bara loggar ut. Men det står på hans tunna msn-namn att han är sjuk och det vill jag inte att han ska vara, så jag hoppas han kryar på sig och blir frisk snart! <3

Lyssnar även på musik som fördriver tiden lite, kanske ska kolla en sväng på svensson svensson eller tre kronor eller vila lite medans jag väntar på svar, för det går ju inte snabbare över att ha uppe vårat konversation-fönster och bara hålla ögonen på när han nu skulle skriva, då kanske man är lite väl desperat. Haha ^^


Men ska nog vila ögonen lite nu, kanske blir ett sista inlägg innan jag ska sova sedan, hoppas kan man ju Alltid! ;)

Ha det så bra sålänge!

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0