5 Filmer

Idag när jag vaknade så det första jag gjorde avr att göra uppgiften som skulle lämnas in idag i skolan och det var dom där 5 filmerna som betyder något för en, och det var ganska svårt att välja det antalet filmer men såhär blev det till slut:

1. Män som hatar kvinnor










2.Eight Below










3.Misa Mi


4.The Grudge


5.Den otroliga vandringen


Ja, jag vet vad ni tänker nu, "shit, vilken konstig filmsmak hon har" Svenskt, amerikanskt och barnfilm hur går det ihop? Men hur som helst, alla är vi olika och har dessutom olika smaker vad det än gäller allt från kläder och mat till film och musik och allt annat. Det var i allafall min lista, sedan vad läraren tycker struntar jag i, det är ju mitt val liksom.. :)

Hur som helst, jag har nu ikväll vart iväg och jobbat någon timme, och det kändes rätt bra eftersom jag fick min första lön idag och det lät jättebra i öronen när man ringde till telefon-banken i morse för att kolla hur mycket pengar man hade fått, jippie sa jag då kanske ni förstår! ;)
Mer ikväll har jag inte gjort förutom att kollat på den nya dokumentär-serien "Svensk Maffia" och jag kunde knappt hålla tårarna inne eftersom den är ganska gripande för det är ju på RIKTIGT och i Göteborg visade dom och självklart blir jag skraj när jag nu ska åka in till stan men för det mesta och för säkerhets skull går jag oftast med en kompis eller så för att känna sig trygg om ni förstår vad jag menar?

Jag skriver mer imorgon och berättar vad lilla jag ska göra i helgen bland annat.. ;)

Men ha det så bra och sov gott inatt när ni kommit så långt!

kram kram på er läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0