Ingen återvändo!

Nu ikväll vid halv sju-tiden gick jag in på XLNT här i Nödingeoch beställde tid till att pierca mig i läppen. Jao, ni läste rätt och tiden blev på Fredag klockan 11.00 så lite smått nervös kommer jag vara, men min kompis kommer att hänga med mig som stöd och det känns som en liten lättnad i allafall :)
Hur som helst så har jag jobbat idag men inte vart i skolan på grund av en sak men det är inget som alla kanske ska veta direkt, men jobbet gick bra och nu är jag äntligen hemma och har ätit hamburgare, bröd och pommes, muums, det var gott, speciellt när min mamma friterar pommesen! ;)
Jag pekar på bilden nedanför vart i läppen det blir ett hål, vad tror ni om det? ^^

Kan nog passa in på mig?! eller va tror ni? ;)

Men ni får ha det bra så skriver jag imorgon!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0