Lång och tråkig Torsdag!

Ja, hej igen då!

Jag sa ju att jag skulle skriva innan skolan började idag, men såhär var det att jag vaknade med lite ångest och huvudvärk, vilket jag inte mådde jättebra av så jag somnade om och då försov jag mig, men när jag vaknade igen hade min ångest försvunnit men självklart var den dumma huvudvärken kvar, så jag orkade helt enkelt inte gå till skolan. Jag hade dock lovat gympaläraren att vara med idag men idrotten börjar 15.05 och slutar 16.10, det är väldigt jobbigt på grund av att jag ska direkt efter åka till jobbet i 3-4 timmar och städa, sedan sitta ute i kylan och vänta på en buss som ska ta mig hem och då kommer jag antagligen vara helt utmattad. "/ Som sagt Lång och tråkig Torsdag!

Nu sitter jag här i sängen, visst jag har kläder på mig och skriver med min underbara vän Emma som bor i Trollhättan som jag mer än gärna vill träffa så snart som möjligt, var ju ett tagsen nu.. <3
Jag ska nog skriva lite mer när jag kommer hem från jobbet ikväll om ni orkar vänta tills dess?! ^^

Just det, inatt skrev jag och Philip en stund med varandra, alltså varje ord han än skriver till mig betyder fruktansvärt mycket, han är så himla go, snäll, omtänksam och alldeles underbar, en underbar skatt som jag länge letat efter och nu till slut fann jag den! :) <3

Men ni får ha det så bra där ute i världen, så hörs vi senare ikväll!

*Kramisar*

Här är en bild på Emma och mig, detta är minnen som Aldrig försvinner, får nästan tårar när jag tänker på den tiden.. <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Vet precis hur det känns! Jag är så jävla glad att vi träffades den där kvällen i Mars? För några år sedan<3. Våran vänskap har varit upp och ner, men det är så det ska vara :$. Du är en sann vän som ALLTID finns där för en och jag älskar dig otroligt mycket! <33



tycker absolut att vi ska träffas snart! fast när det inte är så halkigt ute "/.



Pusssssssar <333333

2011-01-13 @ 13:12:48
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0