Munk

Ja, visst är det gott med munkar med kokos på?! ;) Jag tycker det som ni ser på snygga bilderna här nedanför texten..

1. Påväg att börja äta


2.Äntligen den första tuggan


3.Den är uppäten! :O

Ja, GOTT SOM BARA DEN som ni såg! ^^

Nu sitter jag och väntar på att få kontakt med en person som kanske ska hänga med mig på bion men det är sinte helt säkert, fast om han mår helt ok så hänger han allt med så hålla tummarna kan man ju alltid! :) Annars blir det väl bio ensam, det funkar ju de också men inte lika kul! eller va säger ni?! :O

Jag har vart nere i centrum idag och kollat på lindex och där köpte jag ett par snygga strumpbyxor som jag visar på bilden nedanför, vad tycker ni? :)
Sedan gick jag till Limit och köte ett halsband och en skitsnygg svart jacka som jag antagligen kommer visa bild på så småningom men kanske inte i detta inlägg, men nästa kanske vem vet, så håll ögonen öppna...
Jag köpte faktiskt en lite present till Jonathan Fagerlund, och varför? det är för att han är värd Allt positivt i denna värld, visst det är inget stort men har hört att det är tanken som räknas..

Här ser ni lite grann av mina nya snygga strumpbyxor! Kommentera gärna och säg vad ni tycker om min outfit! ;)

Jag gillar faktiskt denna bild själv! Sällan jag gillar kort på mig själv men denna var rätt stilig faktiskt!

Men ni läsare får ha det så bra sålänge tills jag skriver igen!

Have a Nice day!
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0