Nattuggla

Varför jag har rubriken "nattuggla" är för att jag inte skrivit något i bloggen förrän nu och jag har inte gjort alls så mycket, bara kommit hem från min pappa, vart med en kompis, kollat på fångarna på fortet och skrivit med folk på både msn, tinychat och facebook (trots att jag ogillar chatten på FB)
Nu sitter jag och håller min kära mor och min halvbror sällskap i vardagsrummet medans jag skriver, och vi kollar på tv under tiden som jag stirrar in i dumburken, det kan man väl kalla socialt? hehe ;)
Ska väl försöka fixa lite nya, fräscha bilder som jag kan lägga upp och visa er här i bloggen bland mina inlägg med så det inte bara är massa tråkig text som man måste läsa! ^^

Men jag skriver kanske lite mer imorgon, blir antagligen möte med dem andra som jobbar på webradion, så ska jag försöka fixa demos in dit med.. :)

Sov gott inatt!
*Kram på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0