Puss Puss

idag har jag vart med en kompis och vi har vart i centrum och kollat lite i affärerna, och senare stack vi bort till fritidsgården "Mötesplats Ungdom" och var där en liten stund innan jag skulle hem och kolla på säsongsfinalen av Fångarna på fortet började, och det laget jag hejade på vann! :)

Nu sitter jag och kollar på en film med min mamma som går på tv4 nu och den heter "Så Olika", verkar ganska rolig faktiskt men men, imorgon ska jag kanske på bio om man hittar någon att gå dit med, för själv är ju inte så jättekul, men hoppas på att man hittar någon helt enkelt.. ;)



Också bjuder jag på bilden här nedanför på Mig och min katt Fisen! ^^ Är vi inte söta?


Men ni får ha det underbart så ska jag fortsätta kolla på filmen, mer inlägg kommer imorgon! ^^

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0