Slapp Slapp!

Ja, nu skriver jag ju här igen och skolan har väl gått helt ok idag, men det är som det alltid är, oftast inte orken finns kvar i kropp och själ, men jag försöker så gott jag kan trots allt, nu sitter jag här och kollar på tv, men inge kul direkt, fast imorgon kommer ju Sveriges mästerkock och det får vi inte missa.. :)
Just nu har jag jättekul som ni ser på bilderna nedanför texten, eller inte direkt! HAHA ^^


Söt va?! ;)

jag bjuder på detta smile ikväll! :)

Fick ett svart nagellack av min mor idag, och då blev jag glad! mjahoo! :D
Jag funderar på om jag ska skriva en dikt här och nu så man kanske kan få en eller flera kommentarer i detta inlägg, har ju hört av vissa att jag skriver väldigt bra, och dom orden får mig peppad och jag vill bara skriva mer, så nu ska jag jag tänka ut en dikt och skriva det jag kommer på så får vi väl se vad ni tycker den är värd att läsa..

Dumt av dig!

"Det är så svårt att förstå,
hur du vill att det mellan oss två ska gå.
Du säger fina saker till mig,
men så fick jag ett dumt sms av dig.
Du sårade mig så,
men det har du antagligen svårt att förstå.
Jag som trodde att vi Alltid skulle vara vänner,
men efter det smset så vill du inte veta vad jag känner.
Förlåt är det ordet jag väntar på,
och det vill jag jag att du ska förstå.
Jag som alltid ville på din sida stå,
men istället fick du både mig och mitt hjärta dåligt må.
Du vet mycket väl vem du är,
Jag hoppas du läser och en läxa du dig lär..."

Sådär, det var väldigt skönt att skriva av sig lite och ni som läser får mer än gärna kommentera och säga vad ni tycker, om det var bra/dåligt/roligt/tråkigt att läsa den, ärlig kritik är vad jag vill ha!

Ha en fortsatt bra kväll så får ni sova gott sedan inatt!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0