Slut på dagen!

Gokväll på er som läser!

Idag har jag vart i skolan och var med på BF-lektionen och där fick vi en uppgift att intervjua 2 vuxna om utvecklingen i deras liv typ och då tänkte jag direkt på någon som jobbar på Mötesplats Ungdom eftersom det startade igång igen efter lovet, men han jag tänkte intervjua var sjuk men jag hittade en annan käck grabb som kunde ställa upp och svara på frågorna jag skulle ställa, och det gick galant faktiskt om jag ska vara ärlig.. :)

Sedan kom jag hem och satte mig vid datorn och loggade in på msn, självklart var min underbara, nya och värdefulla vän Philip inloggad, men han jobbar för fullt och skriver när han har tid, och det gör mig ingenting. Han är värd att vänta på om ni frågar mig, så go kille var längesen jag hade kontakt med, han förstår verkligen allt jag säger och det tycker jag är jättebra och jag finns Alltid här för honom också dag som natt liksom som med mina andra "riktiga" vänner som vet vilka dom är. <3

Just nu sitter jag bara i sängen och har ganska tråkigt, men jag kollar på lite filmklipp under tiden som jag väntar på att Philip ska svara såklart, jag vill ju inte stressa honom och min katt ligger brevid mig och sover på min kudde, så underbart söt han är "Fisen" som han heter, hehe..

Jag var tvungen att ta en bild och lägga ut hur han ligger, visst är han liite söt i allafall? ^^

sööt kisse




och en bild som inte är tagen nu idag men det är på min andra lite större katt "Oscar", denna bilden är fan klockren! Håller ni inte med? ;)

Kung

 

Men men, hur som helst så blir det en ganska lång dag imorgon, först skolan fast har ju sovmorgon, börjar inte förrän 10.50 och slutar 16.10, efter det blir det direkt till jobbet, inte gå hem innan och och varva ner utan direkt till jobbet och ta tag i golvmoppen, så jag kommer inte hem förrän 20-21 imorgonkväll så jag skriver väl ett inlägg imorgon när jag vaknar innan skolan och sedan blir det efter jobbet om jag inte somnar direkt när jag kommer hem, för sista lektionen i skolan imorgon är idrott så svettig lär jag nog vara, så en väldigt go dusch blir det när man äntligen är hemma eftersom jag kommer bli ännu svettigare när jag är på jobbet..

Ni får ha det underbart så ska jag nu bädda ner mig lite i sängen och kolla om man kan skriva en liten stund med min underbara skatt till vän, jag menar självklart Philip! ^^

Kram på er och sov gott!
Natti

Kommentarer
Postat av: Hasse

haha.. sikkans rolig bild på den fulla katten ;)

2011-01-13 @ 11:04:01
URL: http://madzack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0