Söndags-bio

Ja, nu ikväll var jag ju på bio och gick jag ensam? Nej, min lillebror och hans kompis hängde med mig som sällskap och det var faktiskt trevligare än att gå själv, :) filmen "Svinalängorna" som vi då såg var så ruggigt bra men samtidigt väldigt hemsk och gripande på något sätt, och ni som inte sett den så rekomenderar jag att se den verkligen! Noomi Rapace är alltid en stor förebild för mig och hon spelar så fruktansvärt bra också! Någon som håller med mig? :O

Om du missat att kolla på den så gör det!

Jag kan visa er en bild på min nya jacka som jag sa att jag köpte idag om ni är nyfikna, här kommer en bild...
Lite av den ser ni här i allafall! ^_^
Jackan
Va tycks?! :)

Men jag ska kolla film nu innan det är dags att bege sig in i drömmarnas värld så vi hörs av! ^^

Natti Natti sött folk!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0