Tinychat

Idag när jag vaknade imorse gick jag in på en tinychat och självklart var jag där alldeles ensam, inte så jättekul så jag skrev på ls8 att folk skulle dit och då kom det en kille som satte igång sin cam och var trevlig och pratglad. :P
Såhär kul hade vi:


Ja ni ser ju själva fast kan undra va vi snacka om?! Just där skickade jag en låt med scotts till honom som han aldrig hade hört, men han vågade inte gå in och lyssna, bara för att jag sa att han var lik henke (sångaren i bandet) hahaha ^^ men ta det bara positivt grabben ;)

och såhär såg det ut när jag skulle gå från tinychatten då vi vinkade till varandra, ;P haha


Fråga inte va jag gör, men bjuder på denna bild också så det inte bara är massa text utan roliga bilder också, det är väl bra?! ;) haha

Annars har jag vart med på BF-lektionen idag, var rätt tråkigt, sedan var det jobbet och det var tråkigt där med men rent och fint blev det trots allt! *tumme upp* :)

Men jag ska klappa katten och sitta vid msn en lite stund till innan det är dags för att sova!

Ha de gött så hörs vi av imorgon..

Natti natti! Sweet dreams ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0