Underbar Vän!

Ja, Godmorgon eller något! :)

Igår klockan 16.14 skrev jag ett gästboksinlägg på LS8 till en kille som jag tyckte såg ganska bra ut och 19.43 så svarade han bara två samma ord kan betyda så mycket som: "Tjenare Tjenare^^" som han skrev till mig, jag var bara tvungen och fråga om hans msn och självklart fick jag den!

När vi hade skrivit med varandra ett tag på msn så kände jag hur jag kunde öppna mig mer och mer för denna underbara person som verkligen lyssnade på vad jag hade att skriva, och skönt kan det vara att skriva av sig ibland trots att jag inte skrev allting men en hel del, annars brukar jag ha väldigt svårt för att just skriva vad som helst till nya personer, jag kände mig väldigt trygg i det jag skrev till denna kille.
Känner att jag kan lita på honom! <3

Philip, Tack för att du finns ^_^

En underbar lyssnare


Jag ska snart gå och vara med på lektionen "Barn och fridtid, sen ska jag en sväng till resurstiden och plugga lite matte, jag jag är ganska nöjd över att jag kan tänka sådär eftersom jag ibland blir bara tröttare och tröttare på skolan men det har ju sina anledningar till varför, trots det hänger jag ju ändå kvar och det är ju verkligen tumme upp för det.
Varför jag går så sent till skolan är för att jag mådde illa imorse när jag vaknade och somnade om men mår bättre nu som tur är! :)

Skriver mer ikväll! ^^
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0