Vad är det som händer egentligen?!

Nu är jag förvirrad!

Först får jag väl berätta att dagen gick väl bra idag, träffade en tjejkompis innan jag skulle till jobbet och väl på jobbet så var det bara att sätta igång o städa, maten var klar när jag kom hem så jag fick i mig lite köttbullar och pommesfrittes, ganska gott faktiskt.. Sedan skulle jag äntligen börja träna men så kom det, ångest för skolan imorgon som börjar, känns inte riktigt som att jag kommer palla mycket mer, vad ska man då göra när man känner så? :/
Kul kan jag väl inte säga att det känns just nu när jag känner såhär! :(
Men jag hoppas att detta löser sig till slut..

Nu ska jag kolla lite på tv och bädda ner mig i sängen och så småningom somna om jag kan..

Jag skriver mer imorgon!

*Natti Natti*

Kommentarer
Postat av: storst fans

ÅHHH VAD BRA BLOGG, LÄGG UT BILDER NÄR DU ÄTER KÖTBULLAR! SNÄLLA, ÅHH DU ÄR SÅ GRYM JAG VILL VARA SOM DIG, DU ÄR MIN IDOL, KAN DU SKICKA AUTOGRAF?

2011-01-11 @ 09:51:09
Postat av: Emma

Gumman då :/ <3. Som sagt, finns alltid här för dig om det är något!<3

2011-01-11 @ 14:53:14
URL: http://xkiddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0