Varg

Nu sitter jag äntligen hemma igen, har vart i skolan och pluggat, haft filmkunskap för första gången idag och det var väl inte så värst kul, men får väl göra det bästa av situationen. Vi fick en uppgift redan idag och det är att till nästa vecka komma på fem stycken filmer som betyder eller som vi tycker är bra som vi gillar rätt mycket och det lät kanske lätt, men lättare sagt än gjort hörredu!

Jaja, har också vart på jobbet nu ikväll och städat, fick mat när jag kom hem och efter det tog jag ett litet mellanmål, mjau va glad min mage är nu ska ni veta.. :)

Jag älskar verkligen Vargar om ni inte visste, speciellt ljudet från dom, helt underbart, ryser när jag hör det ljudet när dom ylar! ^^

Lyssna själva:
http://www.youtube.com/watch?v=CR4EIJlnwgQ&feature=fvw

Imorgon är det äntligen Fredag och det betyder att helgen börjar efter plugget imorgon, jippie så underbart! :D
Då skriver jag här igen...

Ha det så bra!

Natti natti sov gott inatt!


Kram

Frida Varg här med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0