Webradio

Gokväll och hoppas allt är bra med er som läser!
Själv mår jag rätt bra eftersom jag äntligen idag fick mina visitkort för webradion, och dom blev rätt läckra trots att inte loggan har kommit ännu, så ni som vill ha kan ju alltid hojta till.. :)
Annars har jag inte gjort så jättemycket idag, typ vart med en tjejkompis och käkat nutella, det är ju så himla gott!!

Imorgon är det skola igen, men längtar till torsdag då jag får min lön, jippie! Nånting får man ju hitta på till nästa helg då alltså! ^^
Jag är ganska trött idag så orkar inte skriva hur många rader som helst utan detta och lite till får väl duga för denna kväll också får jag skriva antingen innan jag går till skolan imorgon eller på kvällen när jag kommer hem från jobbet, ja just det, jobb har jag imorgon igen! Men det är skönt att få tjärna lite egna pengar, eller håller ni inte med mig? ;)

Men ni får ha det gött sålänge tills jag skriver igen och sova gott inatt får ni självklart göra!

Här är en bild jag redigerat lite och den blev riktigt snygg faktiskt!

Den blev väl fräck?! :)

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Andréa

aa vad heter den sidan du redigerade den på :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0